Ακύρωση παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2130056811.  Η δυνατότητα ακύρωσης σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.  Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.

Επιστροφές προϊόντων

Σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας στο 2130056811.

Υπαναχώρηση
Ισχύει μόνο για απεσταλμένες παραγγελίες και όχι για όσες έγινε η παραλαβή τους από το κατάστημα. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος στο παρεχόμενο είδος κλπ). 

DOA (Προϊόν ελαττωματικό κατά την παράδοση)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (απόδειξη, τιμολόγιο κτλ) και πλήρη τη συσκευασία του. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων όσο και για την αποστολή του αντικατεστημένου προϊόντος στον πελάτη βαρύνουν το κατάστημα.

Ελαττωματικό προϊόν
Αν ένα προϊόν παρουσιάσει πρόβλημα στη λειτουργία του μετά το πέρας των 7 ημερών (DOA) αλλά εντός του χρονικού διαστήματος που ισχύει η εγγύηση και χωρίς να έχει γίνει χρήση που παραβιάζει τους όρους της εγγύησης, μπορείτε να το στείλετε πίσω για επισκευή ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας. Στην περίπτωση αυτή εσείς βαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προς το κατάστημα και το κατάστημα βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος προς εσάς.

Εγγύηση

Τα προϊόντα που αγοράζετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονται πάντα από έντυπη απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο, που επέχει θέση και εγγύησης αυτών διάρκειας ενός (1) έτους.
Οι μπαταρίες των προϊόντων έχουν εγγύηση 4 μήνες.
Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.
Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της πρωτότυπης νόμιμης απόδειξης αγοράς.
Κατά τη διάρκεια της εγγύησης το κατάστημά μας αναλαμβάνει να επισκευάσει δωρεάν το ελαττωματικό προϊόν. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής θα γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας.
Πριν την παράδοση ενός προϊόντος για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως.
Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της εγγύησης.

Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση.
Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
Όταν το προϊόν καταπονείται πέραν των προδιαγραφών του κατασκευαστή.
Όταν ο σειριακός αριθμός ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί ή παραποιηθεί ή καταστραφεί.
Όταν η βλάβη προέρχεται από εσφαλμένη εγκατάσταση.
Όταν η βλάβη αφορά προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς ή από εγκατάσταση λογισμικού (προγράμματα, εφαρμογές, ROM, firmware κτλ).
Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης  όπως αναγράφονται από το φυλλάδιο του κατασκευαστή.

Ειδικοί όροι εγγύησης τηλεκατευθυνόμενων παιχνιδιών:
Λόγω της φύσης τους και της προβλεπόμενης χρήσης τους, κατηγορίες προϊόντων, όπως τα τηλεκατευθυνόμενα RC παιχνίδια (πχ Drones) υπόκεινται σε φθορά μέσω της επαναλαμβανόμενης χρήσης και είναι σχεδόν αδύνατο να καθοριστεί αν κάποια βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα ή σε κακή χρήση  ή σε σύγκρουση/πτώση του σκάφους από λάθος του χειριστή. Ως εκ τούτου, για αυτά τα προϊόντα ισχύει μόνο η εγγύηση DOA (βλ. παραπάνω). Είναι ευθύνη του πελάτη να επιθεωρήσει το προϊόν προσεκτικά αμέσως μετά την παραλαβή του και σε περίπτωση που διαπιστώσει βλάβη ή δυσλειτουργία να επικοινωνήσει αμέσως με το κατάστημα.

Ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος

To κατάστημα δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα οφείλετε να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας.     +-

Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (όπως απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραία καιρικά φαινόμενα κλπ.) το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη.

Σε περίπτωση λάθους καταχώρισης είτε ως προς την διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος ή ως προς την τιμή του, ο εκάστοτε πελάτης θα ενημερώνεται άμεσα και το ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί κάθε δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.